D48 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) vill se om det är många här som styrketränar, så jag gjorde en topic. jag kör varje vecka. måndag: styrketräna30min, springa 45-60min tisdag:springer i 1timme och 30 min. så håller det på så tills fredag sen börjar jag på måndag nästa vecka igen :) gör inte på helgerna för jag orkar inte, fast ibland när jag inte har ngt att göra eller är sugen så går jag ner och styrketränar. hur gör ni? Redigerat 6 December 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Måndagar, 1h kondition, 1h styrketräning. Onsdagar, 1h kondition, 1h styrketräning Torsdagar, 1h kondition, 1h styrketräning Söndagar, 1h kondition, 1h styrketräning Gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 nice :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Varje dag: 100 situps och 100 armhävningar. Försöker äta nyttigt också (Jag gör inte det här för att jag är överviktig. Jag gör det för att vara fit). Redigerat 6 December 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 räker med att typ bara va ute och springa 45 minuter per dag om man vill va fit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 THIS IS FIT FFS ---> http://img.photobucket.com/albums/v305/Horse_babette007/i-body-builder.jpg ne skojja bara jag går till gym å springer typ 3 ggr i veckan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 THIS IS FIT FFS ---> http://img.photobucket.com/albums/v305/Horse_babette007/i-body-builder.jpg ne skojja bara jag går till gym å springer typ 3 ggr i veckan :P Det där är nästan äckligt. Gym 3 gånger i veckan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 THIS IS FIT FFS ---> http://img.photobucket.com/albums/v305/Horse_babette007/i-body-builder.jpg ne skojja bara jag går till gym å springer typ 3 ggr i veckan :P det där är äckligt!!jag skulle aldrig vilja se ut sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Varje dag: 100 situps och 100 armhävningar. Försöker äta nyttigt också (Jag gör inte det här för att jag är överviktig. Jag gör det för att vara fit).Och du är 13, such a shame. Måndag: Gym, armar och bröst Onsdag: Gym, armar och mage Fredag: Gym, armar och ben Söndag: Gym, armar och mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 THIS IS FIT FFS ---> http://img.photobucket.com/albums/v305/Horse_babette007/i-body-builder.jpg ne skojja bara jag går till gym å springer typ 3 ggr i veckan :P haha, han har ingen k*k :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Varje dag: 100 situps och 100 armhävningar. Försöker äta nyttigt också (Jag gör inte det här för att jag är överviktig. Jag gör det för att vara fit).Och du är 13, such a shame. Måndag: Gym, armar och bröst Onsdag: Gym, armar och mage Fredag: Gym, armar och ben Söndag: Gym, armar och mage Vadå such a shame ? :huh:Vad menar du ? Att jag tränar för lite lr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 nej, men han tänker väll på att du är ganska ung för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.