David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) om jag hade gjort ett spel hade det varit som SSBM o pokémon , typ man går runt i en värld sen så när man kommer till en motståndare så kör man typ SSBM , Sen om man möter en fri pokémon så kan man välja att vara sin tränare så kastar man en pokémon boll på dom så dom blir fångade :D :D :D :D Hur skulle ni gjort eller vill ni hålla med min idé ?? Redigerat 3 April 2004 av David_OG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag skulle vilja göra en fzero-gx bana. med looper och mycket mer grymma saker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag skulle vilja göra egna dragonball gubbar o dragonball budokai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 om jag hade gjort ett spel hade det varit som SSBM o pokémon , typ man går runt i en värld sen så när man kommer till en motståndare så kör man typ SSBM , Sen om man möter en fri pokémon så kan man välja att vara sin tränare så kastar man en pokémon boll på dom så dom blir fångade :D :D :D Hur skulle ni gjort eller vill ni hålla med min idé ?? D var en bra idé tycker jag:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Ja en bra ide!! Men jag skulle nog vilja göra något racing spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag skulle vilja göra ett DBZ rpg i 3D... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg