Hoppa till innehåll

Jag Har En Ny Fråga Om Runescape!


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Du vet vad randoms är! Du vet det kommer bara fram någon figur som teleporterar dej.

Man kan bli teleporterad till olika ställen. T.e.x. Tränings ställ eller nått med gravar m.m...

Huromhelst jag vill göra randomen med gravarna när man ska gräva ner saker i rätt gravar.

Ska man göra nått specielt för att få den?

För att när jag hugger ved så kommer alltid grodorna när jag dödar så kommer en gubbe som vill att jag ska plocka ut den udda bilden eller nån som vill att jag ska trycka på några runor eller så.

Vad ska man göra för att få komma till han som man ska hjälpa med gravarna???

Snälla svara!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet vad randoms är! Du vet det kommer bara fram någon figur som teleporterar dej.

Man kan bli teleporterad till olika ställen. T.e.x. Tränings ställ eller nått med gravar m.m...

Huromhelst jag vill göra randomen med gravarna när man ska gräva ner saker i rätt gravar.

Ska man göra nått specielt för att få den?

För att när jag hugger ved så kommer alltid grodorna när jag dödar så kommer en gubbe som vill att jag ska plocka ut den udda bilden eller nån som vill att jag ska trycka på några runor eller så.

Vad ska man göra för att få komma till han som man ska hjälpa med gravarna???

Snälla svara!

Du ska begrava ben då komer han så jag fick han jätte mycket när jag var vid hill giants och moss giants eftersom jag begravde deras ben så döda dom så kanske du får dyra seeds av moss giants och limps av hill giants och så klart ben som du kan begrava för då kommer han, lycka till :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kan komma upp var som helst.

Så om man har tur så kommer han upp vid dig.

Om jag inte minns helt fel så får man: Zombie mask, -tröja, -byxor, -vantar (skor minns jag inte om man fick)

Han kan komma upp var som helst (utom på vissa ställen) men bara om man begraver ben.

Redigerat av Ruthar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Ett litet fusk till dig. Funkar 99%

 

 

1.Begrav ett bone (vart som helst)

 

2. Logga utt.

 

3. Vänta i 15-17 minuter.

 

4. Logga in.

 

5. Begrav ett till bone.

 

6. Klart! nu kommer det upp en random event.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en fråga som passar in här:Vad ska man göra för att få mime random event? Jag har fått det TVÅ gånger och är cb 77 och har ganska bra skills i allt.

Dina skills har inte så mycket med det att göra men för att få mime (iaf jag har fått det) när jag har gjort vissa skills

ex: Crafting, magic, fishing och woodcutting men mest när jag kört crafting (spinna flax till bowstrings)

hoppas det här hjälpte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Träna range, då får du mime event hela tiden. Jag var lvl75 range, och på 3 dar fick jag från bara två emotes, alla emotes och full mime.(Hade det innan, men droppat för space i banken.)

Good Luck!

 

P.s Ruthar hur fick du så myckt FM, med bara 8 rank?...

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Träna range, då får du mime event hela tiden. Jag var lvl75 range, och på 3 dar fick jag från bara två emotes, alla emotes och full mime.(Hade det innan, men droppat för space i banken.)

Good Luck!

 

P.s Ruthar hur fick du så myckt FM, med bara 8 rank?...

Lifes mystery :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...