DenSmarte Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Skulle varat imponerad om du gjort layouten/kodningen själv. Jag tycker även att logotypen är lite "boring". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 OKEJ! Nu har jag dragit igång på riktigt! Fall det är några som är intresserade att driva en bild blogg på www.coczo.se skulle jag bli glad för jag har ingen tid till det...... Är DU intresserad skriv i den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 OKEJ! Nu har jag dragit igång på riktigt! Fall det är några som är intresserade att driva en bild blogg på www.coczo.se skulle jag bli glad för jag har ingen tid till det...... Är DU intresserad skriv i den här tråden! Om du inte ens har tid att göra loggan kan vem som helst se att projektet kommer vara nere långt innan det är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 OKEJ! Nu har jag dragit igång på riktigt! Fall det är några som är intresserade att driva en bild blogg på www.coczo.se skulle jag bli glad för jag har ingen tid till det...... Är DU intresserad skriv i den här tråden! Om du inte ens har tid att göra loggan kan vem som helst se att projektet kommer vara nere långt innan det är uppe. jag har fixat loggan!och jag fixar blogg till den som vill jobba på bloggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Nu har vi uppdaterat den här tråden så läs första inlägget för info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Byta namn? Tycker Coczo är ett... lite märkligt namn... Det uttalas Cock-So, antar jag? :PHaha, Cock-So aldrig tänkt på det förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 funderar på att byta domän namn vid jul men det är inte klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.