gabi Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag ska nog skaffa en ps3 jag tror inte nintendo håller särskilt länge!och att ps3 kommer få MYCKET MER SPEL ÄN DOM BÅDA TILLSAMMANS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jajaja och du kommer utplånas i morrn. N5 ska jag lungt köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ps3 kanske jag ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Gabi om du e en sån Nintendo hatare stick här ifrån fattar du , Du kunde väll skrivit det någonannastans fatta ditt Fån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag ska nog skaffa en ps3 jag tror inte nintendo håller särskilt länge!och att ps3 kommer få MYCKET MER SPEL ÄN DOM BÅDA TILLSAMMANS! ja MER spel kanske (fast de har dom ju redan ändå) men inte BÄTTRE spel och som du skrev i den andra tråden om EB games tidningen, de kanske berror på att X-boX har mer nya (skit)spel än va nintendo har, nintendo lägger bara mer lite mer tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Håller fullständigt med. Nintendo har mindre men bättre spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ska lätt köpa N5 nintendo gör bra spel men sony de gör bara samma skit hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Så börjar smutskastningen igen. Låser tråden, ingen vet hur de nya konsolerna ska bli, så det är ingen idé att argumentera vilken som är bäst eller sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg