mojje312 Skrivet 8 December 2008 Rapport Skrivet 8 December 2008 hej jag har kanske hört att det finns ett program man kan skapa basshunter musik! typ massa bas och så! vad heter sånt program! snabbt och enkelt! :rolleyes: jag vill ha ärliga svar! Citera
RazerInc Skrivet 8 December 2008 Rapport Skrivet 8 December 2008 (redigerat) hej jag har kanske hört att det finns ett program man kan skapa basshunter musik! typ massa bas och så! vad heter sånt program! snabbt och enkelt! :rolleyes: jag vill ha ärliga svar! fl studio 6 och uppåt är rätt bra. själv leker man med fl studio 7 =) finns o ladda ner ett demo Här Redigerat 8 December 2008 av RazerInc Citera
mojje312 Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Skrivet 9 December 2008 kostar det pengar att ha hela musikpanelen? Citera
RazerInc Skrivet 9 December 2008 Rapport Skrivet 9 December 2008 kostar det pengar att ha hela musikpanelen? vad menar du? programet kostar en del men de är värt de :P sen finns de plugins som också kostar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.