Hoppa till innehåll

Fifa 09


GameNight
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej

 

Kör ni verkligt eller overkligt på Fifa 09? Med verkligt menar jag att man kör samma laguppställning som på riktigt och samma spelare och så. Med overkligt menar jag att man köper typ Zlatan Ibrahimovic, Cristiano Ronaldo, och alla dom bästa spelarna. Jag kör verkligt

 

PS: Vilken svårighetsgrad kör ni på? Jag kör på Värsklass och mv-svårghetsgrad på proffs.

 

:P B) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej

 

Kör ni verkligt eller overkligt på Fifa 09? Med verkligt menar jag att man kör samma laguppställning som på riktigt och samma spelare och så. Med overkligt menar jag att man köper typ Zlatan Ibrahimovic, Cristiano Ronaldo, och alla dom bästa spelarna. Jag kör verkligt

 

PS: Vilken svårighetsgrad kör ni på? Jag kör på Värsklass och mv-svårghetsgrad på proffs.

 

:P B) :rolleyes:

 

lol palla köra målvakt på proffs bara:S blir ju f*n roligare att ha dom på världsklass:S har ja iallafall fett kul:D kör overkligt me mitt älskade LFC;) har typ ben arfa, ronaldo o chech m.m xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...