viko550 Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 Jag har spelet, du undrar om det är läskigt va? Det är läskigt om du sitter uppe kl. 02.00 sen är alla dina team mates döda, plötsligt hör du ett högt skrik och så springer en flok monster mot dig. Inte läskigt precis men man blir ofta överaskad. Citera
GangsterTwist Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Inte ett skräck spel, och visst du kommer gå i mörkret ett fåtal gånger och ha snabba Chimeras springande oväntat från varsomhelst mot dig i omgångar. Men du lär inte bli rädd. Och ja nykel ordet är väl överaskad, t.ex. en typ av Chimera är osynlig och du ser den först när den är sekunden ifrån att klösa dig i två bitar. Bossarna är gigantiska och spelet för sig ser bra ut. Tänkte ibland på att de var som Halo3 fast för PS3, hehe. (Jag har kört Halo3 och Resistance 2, och jag får tycka vad jag vill muhaha) 60 spelare Multiplayer det vill säga 30 i vardera lag. Eller 8 spelare COOP, känns ju som world of warcraft fast fps version ;) Glömde nästan att vapnerna är väldigt coola m.m. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.