Hoppa till innehåll

Nu Eller Aldrig?


Rekommendera inlägg

... Detta hände ett tag sedan. En dag skulle vi byta sittordning, och då hamna jag brevid henne, så nu sitter jag helt brevid. Ska jag göra det nu eller aldrig? Ska jag fråga chans nu, när jag känner mig så nära? Förvirrande som lol. Dessutom... Hon var ihop med en annan kille för ett tag sedan, men de gjorde slut. Men nu hör jag rykten om att han är hennes pojkvän? Dagen före jag riktigt hörde det så tyckte jag att jag hörde från hennes håll att nån fråga om de är ihop? Jag hörde svagt ett svar på NEJ men jag är inte säker. Vad skall jag nu göra? Snälla HJÄLP :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni har samma platser nu terminen ut kan du ju snacka lite varje lektion, var typ social eller nått. Bli kompis med henne, och vad du än gör fråga inte chans, om ni blir mer än vänner så kommer det automatiskt :)

Men detta är ett problem... Jag slog vad med min vän om att jag vågar fråga chans på måndag *argh*

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga chans? :P

 

Hon kanske inte ens är kär i dig, då om du "frågar chans" så lär hon antagligen säga nej och det hela blir pinsamt.

Du får väl gå försiktigt fram, fråga om ni ska hitta på något osv. Men fråga för guds skull inte "chans" på henne.

Okej :) lol

P.S: Vem sa att det är förbjudet att fråga chans om några år igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...