Kevve Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jo, jag har en laptop, och fick nyss pli på ett program som visade hur varm datorn var... Den visade på 68C, och jag undrar om det är normalt? Lite mycket verkar det för mig. Så jag undrar hur jag kan göra temperaturen mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Normalt.Lulz 68C, är inte normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Normalt.Lulz 68C, är inte normalt Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Om det är en laptop så är det lite svårare att få den kall. Det finns alltid plattor man kan lägga inunder som kopplas via USB:n och som har små fläktar. Lär fungerade har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Laptops brukar ha högre temperatur eftersom allting ligger så tätt och det finns inget utrymme för den varma luften att ta sig ut lika enkelt som i en stationär. (ett exempel av många) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.