F3lan Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Hej, jag ska berätta för er hur jag tjänar mina pengar.. Har tyvärr inga bilder för detta keyboardet har ingen sådan knapp :angry: Först gå till Camelot ta av dig alla dina saker , ta med 40k. Sedan går du norr ut till Relleka, du startar Fremenik trails (prata med Brundt the Chieftain) Du går till Jarvald och pratar med han sedan tar du travel.(Det kostar 1k att åka fram och tillbaka med båten) Du ska plocka Snape Grass , de är ungefär 340 each. När du har full bag åk tillbaka. Nu går du till Peer the Seer, du pratar med han, han är som en bank men du får inte glömma att droppa pengarna. Ifall du har kvar pengarna i bagen så åker dem in i banken och då måste du gå till camelot och hämta dem igen....När han har tagit alla dina snape grass så tar du upp pengarna igen. Såhär håller du på 40 gånger då får du ungefär 350k kanske bra. det tar kanske 1,5 timma.. ;) Hoppas ni har fått ngn hjälp och lycka till! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Bra guide :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Tycker att du skriver så slarvigt. Dock så finns det hundratals andra sätt att tjäna 350k på minde än 1 timma. Detta var ingen bra "moneymaking" sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg