Bennet0ft Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Tjenare alla 360-fans! Tänkte att jag ville ha lite fler svenska och aktiva xbox LIVE kompisar. Så om ni vill så skriv er gamertag. Min är GraveWraker om nån vill adda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Vill också gärna ha svenska aktiva spelare, men hittar inga^^ Adda mig! Gamertag: TwiinX Är det nån som lirar FIFA 09 här? Skulle vart nice om vi kunde skapa ett lag och köra mot andra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Gamertag: hhiijjkkll44 Dock har mitt live gått ut. Of topic: Hörde att det inte går att köra live med silvermedlemskap längre. Stämmer det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 min är rankgamekiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Gamertag: hhiijjkkll44 Dock har mitt live gått ut. Of topic: Hörde att det inte går att köra live med silvermedlemskap längre. Stämmer det ? Har aldrig gått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Gamertag: hhiijjkkll44 Dock har mitt live gått ut. Of topic: Hörde att det inte går att köra live med silvermedlemskap längre. Stämmer det ? Haha, antar att du inte ens har live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Gamertag: hhiijjkkll44 Dock har mitt live gått ut. Of topic: Hörde att det inte går att köra live med silvermedlemskap längre. Stämmer det ? Haha, antar att du inte ens har live. Nee, som jag sa har det gått ut. Men förut hade ja det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Man kunde köra med silver live i typ 3 dagar i november... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Gamertag: igo F jag spelar GoW 2 och rock band mest ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Man kunde köra med silver live i typ 3 dagar i november...okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Signaturen säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Danne333 Adda! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.