Hoppa till innehåll

Blir Kallad För Nörd


Rekommendera inlägg

Jag hamna i samma skit, men jag va bara smart dvs jag fick bäst på prov och sånt, sen råkade jag gilla datorer och sen direkt så kallade dom mig nörd, men vad gjorde det jag älska att spel så först sket jag i dom men det blev skitjobbigt tillslut så jag börja jag i kampsport och alla blev helt plötsligt snälla så jag antar att dom förknippar data med svaghet på nåt vänster

Ja, men liksom- Sen när är det inne att vara dum? Vem vill vara dum? Det är de som vet att de inte är smarta som trackar folk som är =/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Dansken i min klass sa idag en riktigt idiotisk kommentar, för att jag hade en kedja till min plånbok. Det bevisar att han verkligen försöker hitta fel hos andra.

 

"Ey, Adam, varför har du en kedja till plånboken?"

"Varför bryr du dej, rövhål?"

"Det är ju så gammalt"

"Jaha, och? Varför spelar det äns nån roll vad man har för kläder på sig då? Säger du nåt igen så slår jag ner dig, fattar du?2

Sen var det en som på beställning frågade vad dansken var känd för i Danmark(Han är alltid så bra och känd i sina historier)

Då sa jag "För att vara en kuksugare"

Sen pratade han inte mer med mig, och han gick ifrån om jag kom emot honom.

Det funkar att vara elakare tillbaks. Även om man är lika dum, är det inte mer än dom förtjänar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Det också att förr spelade jag Runescape ( Som suger hårt ) och det blev jag också retad för och blev kalled RuneNörtti ( som betyder i svenska RunescapeNörd ) Nu spelar jag det inte längre men fortfarande frågar man typ " Hur många timmar spelade du Runescape igår?" eller "Vad är du för level nudå, RuneFreak?" -.-

det är sånt som e på grundskolan :) men det är nog för att man inte har ngn erfarenhet :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(

orkade inte läsa hela tråden men utgår ifrån att du fortfarande blir kallad nörd.

Ge mig mobilnumret till den som är ´ledaren`´eller den som kallar dig det mest så ska jag ringa den jäveln och fixa detta men en hederlig lite busringning med abdula. Funkade för en av mina andra lite yngre polare, nu vågar ingen typ titta på han eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår hade vi nån sorts... Kommentar till sina vänner... "lek" i klassen... man fick inte kolla vad de andra skrev och vem som skrev vad... Sen när tidan var ute fick man se vad alla hade skrivit till en och 20% av allt till mig vad " datanörd " nörd på dator" och sånt... Jag blev mycket sårad =( Och jag tror de skrev det bara för att reta mig... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår hade vi nån sorts... Kommentar till sina vänner... "lek" i klassen... man fick inte kolla vad de andra skrev och vem som skrev vad... Sen när tidan var ute fick man se vad alla hade skrivit till en och 20% av allt till mig vad " datanörd " nörd på dator" och sånt... Jag blev mycket sårad =( Och jag tror de skrev det bara för att reta mig... :(

numret bara så kanske det fixar sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag vet är sånna som kodar nördar (html,c++ m.m)

Eller kanske bara programmerare eller webbutvecklare? Kan du förklara lite hur du tänkte där?

 

Jag vet inte hur jag tänkte där.

 

Jag tar inte åt mig när någon kallar mig datornörd. Det är ju vad jag egentligen är. (spelar dator spel å grejar)

Du kan ju kalla din kompisar för nördar med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur jag tänkte där.

 

Jag tar inte åt mig när någon kallar mig datornörd. Det är ju vad jag egentligen är. (spelar dator spel å grejar)

Du kan ju kalla din kompisar för nördar med ;)

Hah, Ofc.

 

Vet inte riktigt, säg åt dom på skarpen att det inte är roligt. Kasta nåt på dom? Inget allvarligt bara en sko eller nåt. Skämt åsido, finns det INGEN annan i din klass som sitter vid datorn? Undrar det ja... Det verkar som att dom bara retar dig för att dom vill att du ska bli sårad. Såna personer ska lida.

Det händer att även jag, den snällaste personen i hela världen(Not), trycker ner folk, men det är oftast för att dom säger något först.

Idag var det några i min klass som trackade en 6a i min skola för att han hade mustasch, då sa jag, "Vadå, bara för att ni inte kommit in i puberteten än?" Jag bokstavligt talat får lust att fälla dom och mosa ner deras huvuden i marken.

Jag tror att du måste stå på dej helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

So what om man e intresserad av datorer? Det e sorgligt när människor inte kan stå ut med att nån gör nått annorlunda >.< Och om de tycker att du är en nörd för att du spelar runescape? Det e bara ett spel! Och jag tror att alla som har spelar det kan komma överens om att de har gillat det nån gång. Och vem bryr sig om du sitter framför datan ett bra tag? Massa tonåringar sitter framför datan och spelar hela dagarna och även nätterna. Det finns ju t.o.m. ställen där man betalar för att få sitta framför en data hela natten. Om dina "kompisar" inte kan acceptera dig för den du är så skit i dom! I värsta fall så börja på kampsport. (fast planera vilken så du inte gör som klassens tönt och tar den ända som ska se cool ut men e lika hotfullt som en katt unge -.-' ) Fast ta då typ en försvar så du inte blir sadistisk och börjar slå till alla >_>' det e lätt hänt när man känner sig mäktig >.<'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...