💬
Logga in
Fuska.se

Blir Kallad För Nörd

33 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad jag vet är sånna som kodar nördar (html,c++ m.m)

Eller kanske bara programmerare eller webbutvecklare? Kan du förklara lite hur du tänkte där?

Jag vet inte hur jag tänkte där.

Jag tar inte åt mig när någon kallar mig datornörd. Det är ju vad jag egentligen är. (spelar dator spel å grejar)

Du kan ju kalla din kompisar för nördar med ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag vet inte hur jag tänkte där.

Jag tar inte åt mig när någon kallar mig datornörd. Det är ju vad jag egentligen är. (spelar dator spel å grejar)

Du kan ju kalla din kompisar för nördar med ;)

Hah, Ofc.

Vet inte riktigt, säg åt dom på skarpen att det inte är roligt. Kasta nåt på dom? Inget allvarligt bara en sko eller nåt. Skämt åsido, finns det INGEN annan i din klass som sitter vid datorn? Undrar det ja... Det verkar som att dom bara retar dig för att dom vill att du ska bli sårad. Såna personer ska lida.

Det händer att även jag, den snällaste personen i hela världen(Not), trycker ner folk, men det är oftast för att dom säger något först.

Idag var det några i min klass som trackade en 6a i min skola för att han hade mustasch, då sa jag, "Vadå, bara för att ni inte kommit in i puberteten än?" Jag bokstavligt talat får lust att fälla dom och mosa ner deras huvuden i marken.

Jag tror att du måste stå på dej helt enkelt.

11 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling

So what om man e intresserad av datorer? Det e sorgligt när människor inte kan stå ut med att nån gör nått annorlunda >.< Och om de tycker att du är en nörd för att du spelar runescape? Det e bara ett spel! Och jag tror att alla som har spelar det kan komma överens om att de har gillat det nån gång. Och vem bryr sig om du sitter framför datan ett bra tag? Massa tonåringar sitter framför datan och spelar hela dagarna och även nätterna. Det finns ju t.o.m. ställen där man betalar för att få sitta framför en data hela natten. Om dina "kompisar" inte kan acceptera dig för den du är så skit i dom! I värsta fall så börja på kampsport. (fast planera vilken så du inte gör som klassens tönt och tar den ända som ska se cool ut men e lika hotfullt som en katt unge -.-' ) Fast ta då typ en försvar så du inte blir sadistisk och börjar slå till alla >_>' det e lätt hänt när man känner sig mäktig >.<'

12 Mar 2009
Nivå 1 · Novis

Dom e väll typ avis vart kallad nörd från 3-5 :( .säga iemot hjälpte inte DÅ tycker dom det e kul om du ignorerar dom så trötnar dom :rolleyes:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nördarna tjänar mest pengar..

16 Mar 2009
Nivå 4 · Lärling

ge dom För f*n en smäll på käften och spring =), Det jag menar är att typ nån säger Nörd till dig ska du inte bry dig (Om man inte kan det ska man säga nörd tillbaka) :)

↗ till inlägget

Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(

abo, du borde spark dem på kuken, då lär dem sig
4 Apr 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd?

Skaffa dig en ny hobby, eller en till åtminstone. Är det så att du känner "f*n vad jag längtar tills jag kan spela/måste spela" eller något så är det ju ett problem, då uppfattar man en sån människa som nörd. Prata inte om spel i skolan? Något av det värsta jag vet är när vänner sncakar wow...
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Lol?

Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES!

5 Apr 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol?

Money brings you "ze bitches" ;D
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol?

Money brings you "ze bitches" ;D

Money dosnt bring you love. Only ze bitches.
18 Apr 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(

Why so serious? :evil:

Blir kallad nörd 24/7 men jag tar det inte så seriöst utan säger t.ex "Klart man e nörd! :P "

OfT: Life is to serious for me... <_<

20 Sep 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

:angry:

Håller med många andra på den här tråden IGNORERA dom så blir det tråkigt för dom att retas

Nivå 12 · Mästerfuskare

Onödig bump, låses.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.