Mackan1337 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Tjena! Har köpt GTA IV till XBOX. Men ibland när jag har sparat och stänger av den, ochs en sätter jag på den igen så är det inte sparat fast det stod save complete innan jag stängde av. vad beror det på? Är det så att man måste klara ett par uppdrag innan man kan spara. Har stängt av auto save men vill ha det igen, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Precis, hände mig också. Så, jag drar efter varje uppdrag till safehouse eller vad heter och sparar. Men nu funkar det perfekt. EDIT: Välkommen till Fuska.se :) Redigerat 13 December 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan1337 Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Tackar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Hehe, vad har du för gamertag? Söker lite svenska spelare^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.