Allah313 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Tja! Jag har precis köpt nya CoD WaW och jag var "lite" pro på CoD 4 och undrar om nån vill Joina en svensk CoD WaW klan.... Den heter [ipwn] Redigerat 8 Februari 2009 av Allah313 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Haru kört på MLG lr något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allah313 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Haru kört på MLG lr något sådant? MLG??? :huh: :huh: :huh: http://card.mygamercard.net/SV/crest/Allah313.png Redigerat 5 Januari 2009 av Allah313 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 gamebattles?mlg? om du tar mej så kan du kalla dej "lite pro" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Får ni ihop någon klan och behöver någno annan att möta så är det bara att kontakta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 wtf j*vla reklam trådar oj sorry såg inte att jag var inne i klan forumet hemmskt ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 gamebattles?mlg? om du tar mej så kan du kalla dej "lite pro" ;) http://gamebattles.com/xbox360/call-of-dut.../team/xtc-x-t-c Möt oss så får vi se om du kallar dig MLG pro. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Jag körde cod4 på mlg och gamebattles förr. Har inte kvar cod5 längre, men visst kan vi lira på cod4. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Tja! Jag har precis köpt nya CoD WaW och jag var "lite" pro på CoD 4 och undrar om nån vill Joina en svensk CoD WaW klan.... Den heter [ipwn] Sure, jag kan väl joina clanen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allah313 Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 OBS jag kör inte CoD längre för jag har börjat köra Farcry2/halo3/Left 4 Dead/quantum of solace så jag kör endast offline zombie mode med min kompisar och det är väldigt sällan det också ;) Så nu kan dom låsa den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Adda Gorgulu. Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.