Median Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Men omg Zorron, hur j*vla svårt kan det vara att hitta det här på paypal: https://www.paypal.com/se/cgi-bin/webscr?cm...m-intro-outside Hittade det på 5 sek.. Och en tutorial till det där lilla? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Japp, nu behöver jag ett donation script.. Saker som needas : -Betala på sidan -Komma direkt på kortet, eller om det är paypal gör inge.. -Ingen infomation sparas, om de gör de kan ja ta bort de.. Snälla skicka så snabbt som möjligt.. Om man needar PHP/Mysql/HTML är jag inne :) Javascript, och andra språk får ni hjälpa mig med ;) Mvh Zorron! Paypal har det, lätt att hitta som andra sagt. IQ över 15 krävs dock samma som för att öppna en dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 DET ÄR INTE ETT DONATION SCRIPT ERA j*vla NOOBS, det är en j*vla button till en sida där man betalar.................... Jag söker ett donation script till MIN sida där man kan välja vad man vill köpa osv.. Sluta tro att ni kan komma in och tro ni är bra... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 DET ÄR INTE ETT DONATION SCRIPT ERA j*vla NOOBS, det är en j*vla button till en sida där man betalar.................... Jag söker ett donation script till MIN sida där man kan välja vad man vill köpa osv.. Sluta tro att ni kan komma in och tro ni är bra... :o Haha, ett helt eget donationsscript kräver att du fixar ett speciellt bankkonto som tillåter just din sida att föra över pengar direkt. Det innebär även att du måste hosta andras konton där de har pengar. Öppna ditt egna Paypal system :) Du är en liten bortskämd brat-unge som tror du kan komma och kräva saker bara sådär, och när du inte får som du vill så skriker du :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 DET ÄR INTE ETT DONATION SCRIPT ERA j*vla NOOBS, det är en j*vla button till en sida där man betalar.................... Jag söker ett donation script till MIN sida där man kan välja vad man vill köpa osv.. Sluta tro att ni kan komma in och tro ni är bra... :o Haha, ett helt eget donationsscript kräver att du fixar ett speciellt bankkonto som tillåter just din sida att föra över pengar direkt. Det innebär även att du måste hosta andras konton där de har pengar. Öppna ditt egna Paypal system :) Du är en liten bortskämd brat-unge som tror du kan komma och kräva saker bara sådär, och när du inte får som du vill så skriker du :) Med paypal måste man ju trycka på en "button" och sen donata, boring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 DET ÄR INTE ETT DONATION SCRIPT ERA j*vla NOOBS, det är en j*vla button till en sida där man betalar.................... Jag söker ett donation script till MIN sida där man kan välja vad man vill köpa osv.. Sluta tro att ni kan komma in och tro ni är bra... :o Haha, ett helt eget donationsscript kräver att du fixar ett speciellt bankkonto som tillåter just din sida att föra över pengar direkt. Det innebär även att du måste hosta andras konton där de har pengar. Öppna ditt egna Paypal system :) Du är en liten bortskämd brat-unge som tror du kan komma och kräva saker bara sådär, och när du inte får som du vill så skriker du :) Med paypal måste man ju trycka på en "button" och sen donata, boring.. Men om du inte är villig att faktiskt betala så har du inte heller rätten att klaga. Det är bara att nöja sig med det som finns eller låta bli att använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 DET ÄR INTE ETT DONATION SCRIPT ERA j*vla NOOBS, det är en j*vla button till en sida där man betalar.................... Jag söker ett donation script till MIN sida där man kan välja vad man vill köpa osv.. Sluta tro att ni kan komma in och tro ni är bra... :o Haha, ett helt eget donationsscript kräver att du fixar ett speciellt bankkonto som tillåter just din sida att föra över pengar direkt. Det innebär även att du måste hosta andras konton där de har pengar. Öppna ditt egna Paypal system :) Du är en liten bortskämd brat-unge som tror du kan komma och kräva saker bara sådär, och när du inte får som du vill så skriker du :) Med paypal måste man ju trycka på en "button" och sen donata, boring.. För någon som vill donera är väl en knapp att trycka på inget hinder? Eller ska det automatiskt dras på besökarens bankkonto utan dess godkännande? Eller ska hela sidan vara ett enda stort donationsformulär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Just att fråga på det här forumet visar ju att det inte är en särskilt datorvan person som frågar. Hur många på det här forumet vet ens hur man skapar en betalningstjänst? Det finns nog inte ens fler än 3-6 som hänger här som kan skapa ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Just att fråga på det här forumet visar ju att det inte är en särskilt datorvan person som frågar. Hur många på det här forumet vet ens hur man skapar en betalningstjänst? Det finns nog inte ens fler än 3-6 som hänger här som kan skapa ett forum.Det är ju så extremt svårt att skapa ett forum. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag tror han syftar på att koda sitt eget i PHP. Vilket jag kan sätta allt jag äger på att du inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag tror han syftar på att koda sitt eget i PHP. Vilket jag kan sätta allt jag äger på att du inte kan.Helt rätt. Han förstod inte ens att jag syftade på eget skapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Jag tror han syftar på att koda sitt eget i PHP. Vilket jag kan sätta allt jag äger på att du inte kan.Helt rätt. Han förstod inte ens att jag syftade på eget skapande. Jag tror inte PunkArne heller kan skapa ett helt funktionellt forum som phpbb, vbulletin eller punbb, har jag rätt? Om du snackar om ett forum med trådar som man kan svara i och skapa en egen tråd i där andra kan svara då är det en annan sak, men om du menar ett stort och "funktionellt" forum som mina tre förslag ovan, betivlar jag att 3-6 personer här på forumet klarar av det. Redigerat 22 December 2008 av DenSmarte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.