Kevve Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag tror han syftar på att koda sitt eget i PHP. Vilket jag kan sätta allt jag äger på att du inte kan.Helt rätt. Han förstod inte ens att jag syftade på eget skapande. Jag tror inte PunkArne heller kan skapa ett helt funktionellt forum som phpbb, vbulletin eller punbb, har jag rätt? Om du snackar om ett forum med trådar som man kan svara i och skapa en egen tråd i där andra kan svara då är det en annan sak, men om du menar ett stort och "funktionellt" forum som mina tre förslag ovan, betivlar jag att 3-6 personer här på forumet klarar av det. Nej. Ingen, och jag menar ingen kan göra det helt själv. PhpBB har ju minst 10st som kodar, och vBulletin och IPB ännu fler. När du snackar om punbb är det nog det sämsta forumet som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag tror han syftar på att koda sitt eget i PHP. Vilket jag kan sätta allt jag äger på att du inte kan.Helt rätt. Han förstod inte ens att jag syftade på eget skapande. Jag tror inte PunkArne heller kan skapa ett helt funktionellt forum som phpbb, vbulletin eller punbb, har jag rätt? Om du snackar om ett forum med trådar som man kan svara i och skapa en egen tråd i där andra kan svara då är det en annan sak, men om du menar ett stort och "funktionellt" forum som mina tre förslag ovan, betivlar jag att 3-6 personer här på forumet klarar av det. Nej. Ingen, och jag menar ingen kan göra det helt själv. PhpBB har ju minst 10st som kodar, och vBulletin och IPB ännu fler. När du snackar om punbb är det nog det sämsta forumet som finns. Det var bara ett exempel och jag har aldrig påstått att man klarar det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 DET ÄR INTE ETT DONATION SCRIPT ERA j*vla NOOBS, det är en j*vla button till en sida där man betalar.................... Jag söker ett donation script till MIN sida där man kan välja vad man vill köpa osv.. Sluta tro att ni kan komma in och tro ni är bra... :o Asså snälla nån? varför tillåts en sån här kille att vistas på fuska.se? Nu förstår jag varför så många folk underskattar en när man är säger: - Jag är 14, Usch, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag tror han syftar på att koda sitt eget i PHP. Vilket jag kan sätta allt jag äger på att du inte kan.Helt rätt. Han förstod inte ens att jag syftade på eget skapande. Jag tror inte PunkArne heller kan skapa ett helt funktionellt forum som phpbb, vbulletin eller punbb, har jag rätt? Om du snackar om ett forum med trådar som man kan svara i och skapa en egen tråd i där andra kan svara då är det en annan sak, men om du menar ett stort och "funktionellt" forum som mina tre förslag ovan, betivlar jag att 3-6 personer här på forumet klarar av det. Nej. Ingen, och jag menar ingen kan göra det helt själv. PhpBB har ju minst 10st som kodar, och vBulletin och IPB ännu fler. När du snackar om punbb är det nog det sämsta forumet som finns. Det var bara ett exempel och jag har aldrig påstått att man klarar det själv. Vadå? Är du en tankeläsare? Grymt skulle jag säga om det så vore. Om jag hade orken (ja, varför göra en kopia av phpBB? Dessutom är de bästa forumen open source.) och tiden (man pluggar för att få ett framtida jobb vet du) skulle jag göra ett forum som uppfyllde alla dina krav. Men just nu är det dessa två nyckelfaktorer som hindrar mig. Kunskapen är det ingen fel på. Du misslyckades med din tankeläsning på mig. Du kanske bör fundera på en annan karriär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.