StoneHead Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Är det någon som har kört det? Jag tycker iaf att det är ruskigt bra, mycket bättre än ettan faktiskt. Det finns så många nya coola moves nu t ex väggvolt mm. Det går även att lira över internet och det gillar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vilket spel menar du???? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag menar Splintercell Pandora tommorow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 har bara kört ettan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har kört båda. Jag har kommit drygt hälften av pandora Tomorrow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg