GameNight Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag är störkär i en tjej i femman. Hon heter Isabell. Det är bara det att hon är ihop med en annan. Jag och Isabell har varit ihop innan typ några månader. Han som hon är ihop med är min kompis. Jag vet att Isabell är ihop med honom mest för att han skulle bli jätteledsen annars. Han är 9 år. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 du kan vänta tills han blir äldre å får finnar sen kan du ''fråga chans'' på henne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Bruka lite allvar. Övertyga henne att hon gillar den där killen mera. "Är tsm med honom för att inte göra honom ledsen" ? Låter inte ett särskilt övertygande "förhållande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Strunta i tjejer i din ålder och lek och ha kul, du är i en rolig ålder och du har hela livet och tonåren att träffa tjejer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 du kan vänta tills han blir äldre å får finnar sen kan du ''fråga chans'' på henne ;)Rofl, det är nog bästa sättet, hahahah! Nä, men fundera inte över, det, vänta på en tjej som är riktigt grym på alla punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Låter heller i mina öron ett "lyckad" förhållande. Låter bara oseriöst, omoget och ingenting att komma fram med. Om du nu vill ha seriösa förhållanden, GameNight, vänta några år, och skaffa dig en flickvän som är seriös, och som du verkligen älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Låter heller i mina öron ett "lyckad" förhållande. Låter bara oseriöst, omoget och ingenting att komma fram med. Om du nu vill ha seriösa förhållanden, GameNight, vänta några år, och skaffa dig en flickvän som är seriös, och som du verkligen älskar. Som din 15-åriga heta blondin du hade när du var 8 ;P Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Låter heller i mina öron ett "lyckad" förhållande. Låter bara oseriöst, omoget och ingenting att komma fram med. Om du nu vill ha seriösa förhållanden, GameNight, vänta några år, och skaffa dig en flickvän som är seriös, och som du verkligen älskar. och du ''mr. know it'' all har haft många seriösa förhållanden i dina 11 erfarna år som männsika eller? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.