Ruthar Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) Hejsan vilka är era svåraste och enklaste quest? Det svåraste questet jag har gjort är: Mournings ends part 2 (har inte gjort while guthix sleeps än) Det lättaste: Jah...Cooks assistent Vilka är era? Ja, och det hade ju varit bra om ni tog quest ni har klarat, blir lite mer som ämnet handlar om, era. Redigerat 15 December 2008 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Tycker inte att questen på runescape är särskilt svåra. Dragon slayer är faktiskt ganska enkel, det enda jobbiga med den är att det tar tid, men att dräpa draken är bus enkelt. Började i morse med While Guthix Sleeps. Har hållit på nu i flera timmar, har nog inte ens kommit halvvägs. :unsure: Har kommit då när man är hos Betty, hon sa att jag måste ha "rose tinted lens to enrich the seed with sunlight". Ska fortsätta i morgon, men väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge. (Dragon platebody). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Svårast: While guthix sleep Lättast:Cook assistant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) Svåraste: Det svåraste jag gjort är Desert treasure och det questet är inte ens svårt :P Lättaste: Jätte många quest på RuneScape som man kan klara av på 10 minuter. Redigerat 15 December 2008 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Svåraste:Dragon Slayer Lättaste:Cooks assistant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg