shoobree Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) Hej alla Fuskare! Nu är det äntligen lov snart om en vecka! Jag tänkte om vi alla kunde samlas ihop och sen lira lite spel under lovet. Skriv vad för spel ni vill lira och vad ni har för gamertag. Fuska Användarnamn:XzamX Gamertag: TwiinX Spel: GTA IV, FIFA 09 eller GoW 2 skulle sitta fint :) Fuska användarnamn: Windnoob Gamertag: mobiltelefon eller TX 667 Spel: GTA IV God Jul! Redigerat 15 December 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) gta4 lol god jul. alla måste spela gta4 edit: min gamertag är mobiltelefon eller TX 667. finns mest på mobiltelefon, spelar bara på den live Redigerat 15 December 2008 av windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Mitt 360 är för tillfället trasigt så det blir nog inget för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 mitt live har gått ut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.