Mac91 Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Kan man ansluta till xbox live med hjälp av ett mobilt bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 ja, wifi tror jag. man måste köpa sån sak som ger wifi till xboxen, kostar cirka 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Tror det, du menar väl en sån där USB surfsak som dom gör reklam för hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Tror det, du menar väl en sån där USB surfsak som dom gör reklam för hela tiden?Ja Finns det nån som kan prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 ahaaa såån. undrar jag med faktist, syrran har en vill ej testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Med mobilt bredband fungerar det inte. För dålig uppkoppling eller något sånt har jag för mig. Gamereactor svarade på ett brev angående det och de sa att det inte fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.