Hoppa till innehåll

The Conduit Tråden

Pachu

Rekommendera inlägg

The Conduit är ett FPS spel skapad av High Voltage Software exlusivt för Wii! Låt mig förklara spelet och lyssna gärna, Även om du är mer Wii fit eller Mario Kart Wii snubben.

Som vi alla vet så fungerar marknaden på ett underligt sätt med utbud och efterfrågor. Detta gäller även för tv spel. Genom dom här 2 åren har Wii fått ta del av stora spel som Mario Kart Wii, Super smash bros brawl och Wii fit som alla 3 säljer som smör. Och självklart kommer vi få se flera såna titlar till Wii för att vi som sagt köper dessa titlar.

Men när det gäller hardcore spel, Nu snackar jag om exempel skjutar spel har det varit snålt till Wii. Och detta har hänt i och med den lilla försäljningen det har blivit av Wii titlar som är hardcore. Detta leder ju till att spel utvecklare, istället än att kämpa och slita med en produkt med fantastisk grafik o.s.v så slappar dom igenom spelet för att kunna få några enkla stålar i fickan. Detta har ledat till att Wii inte får ta del av fantastiska titlar, Eller välgjorda. Och självklart kan vi alla hålla med om att det är riktigt uselt. Så nu ska jag berätta hur vi äntligen kan sätta marknaden på plats och hur DU kan visa ditt enorma stöd för en liten men kämpande spelutvecklare som sliter dag in och ut för att just skapa ett spel som ska underhålla dig.

High voltage software är en utvecklare, Ganska liten men kämpande som håller på med en Wii titel vid namn The Conduit.

The Conduit är ett first person shooter, Allså ett skjutar spel i enklare språk där handlingen utspelar sig i en snar framtid där jorden har blivit attackerad av aliens och där man spelar som MR.Ford som ska utreda mysteriet.

Spelet kommer ha fantastisk grafik, Riktigt bra A.I, Ja väldigt tekniskt iallafall. Spelet kommer innehålla ett fullt ut single player och ett online mode. Utvecklarna sliter för att göra spelet absolut perfekt och gör det som stor företagen aldrig gör för Wii, Kämpar 100 procent för att underhålla dig!

Så när väl namnet dyker upp, Eller spelet i äfferna, Gör tv spels marknaden en tjänst, men speciellt små utvecklarna High Voltage software och handla in The Conduit och visa att orka och slita ska löna sig. Och tro mig, Spelet kommer att underhålla dig, Det är det dom kämpar för att göra.

Här är några videos och länkar till puplisher Sega.

http://www.youtube.com/watch?v=C5EhfHNPA8g

Länkar till puplisher: http://www.sega.co.uk/games/?g=570

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...