Superharry05 Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag har nog fått 50k och en annan gång 200 law runes. en gång så kunde man få rune full helm men jag hade inte så tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 2 whips, 1 mages book, obby cape, rune pl8 legs och d boots :D + 13 Magic logs som jag fick idag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. MM det är sant B) En kille skulle sluta spela så ahn dropa hela sin bank som var typ värd 500k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. MM det är sant B) En kille skulle sluta spela så ahn dropa hela sin bank som var typ värd 500k 500k är ju inte dirket någon stor summa. Bästa saken jag fått är typ värd 60k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. MM det är sant B) En kille skulle sluta spela så ahn dropa hela sin bank som var typ värd 500k 500k är ju inte dirket någon stor summa. Bästa saken jag fått är typ värd 60k. det är en stor summa för en free player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. MM det är sant B) En kille skulle sluta spela så ahn dropa hela sin bank som var typ värd 500k 500k är ju inte dirket någon stor summa. Bästa saken jag fått är typ värd 60k. det är en stor summa för en free player Umbreon.. ingen e väl så j*vla dum och tror att en vit partyhat är 500k...ingen tror dig umbreon, väx upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. MM det är sant B) En kille skulle sluta spela så ahn dropa hela sin bank som var typ värd 500k 500k är ju inte dirket någon stor summa. Bästa saken jag fått är typ värd 60k. det är en stor summa för en free player Umbreon.. ingen e väl så j*vla dum och tror att en vit partyhat är 500k...ingen tror dig umbreon, väx upp. Läs så står det att banken som killen ägde var värd 500k :angry: Och jag har fått en white p hat på min hackade gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 White party hat? Ofta. Tror inte att någon offrar en p hat i party ''/ (Fantasi är aldrig fel). Har bara fått en massa skit saker, rune scimmy, feather å sånt tjafs. MM det är sant B) En kille skulle sluta spela så ahn dropa hela sin bank som var typ värd 500k 500k är ju inte dirket någon stor summa. Bästa saken jag fått är typ värd 60k. det är en stor summa för en free player Umbreon.. ingen e väl så j*vla dum och tror att en vit partyhat är 500k... ingen tror dig umbreon, väx upp. Läs så står det att banken som killen ägde var värd 500k :angry: Och jag har fått en white p hat på min hackade gubbe Jojo och det säger du nu...Så då kan vi inte se en bild på det, aww där rök allt bevis....try harder to trick us next time... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Ni behöver inte tro det. Men det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Typ... Bucket... Men jag har droppat en mille i det. Rune fullhelm(g), Full Green d'hide set(g), massa Coal och en Addy pick :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 rune platebody (g) d bots black platebody (t) och (g) och en massa skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Rune med helm, var väl det bästa. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg