Symptom Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Skrivet 16 December 2008 den var alldeles lagom och rolig, mer sådana. såvida det inte var ryssarna, då får de sluta :angry: Citera
Simple Skrivet 16 December 2008 Rapport Skrivet 16 December 2008 Jag sov som en stock, som vanligt på morgnarna. Men något stämde inte när jag vaknade! :o Min kudde låg på golvet! Citera
Rullis Skrivet 16 December 2008 Rapport Skrivet 16 December 2008 Sånt kan väl hända. Det händer saker under marken, förstår ni vad jag menar? :< Citera
TheGreatest Skrivet 16 December 2008 Rapport Skrivet 16 December 2008 Sånt kan väl hända. Det händer saker under marken, förstår ni vad jag menar? :<nej..du får nog förklara mer :) anyway..jag vaknade av det :D Citera
Rhino Skrivet 16 December 2008 Rapport Skrivet 16 December 2008 Haha, det känns inte till stockholm ;) Citera
sebban38 Skrivet 16 December 2008 Rapport Skrivet 16 December 2008 Jag bor i Hultsfreds kommun i Småland. Jag märkte inget. Det var nog för att jag sov. Farsan hade hört något dovt muller när han var ute. Det är väl Danmark som äntligen försöker ta tillbaka Skåne :D det tror jag med... hehehe :lol: :lol: :lol: :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.