THE GHOST Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 vet en kompis till mig har gba så att jag testade det och blev jätte arg när det slutade spara............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Man kan också göra det på GBC också. Tryck ner, B och Select samtidigt, eller så var det upp, B och Select. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 näääää man ska hålla alla knappar nere har jag läst i alla fall tror jag eller så är det som du säger att man ska hålla inne dom men du zyper du bor ju i malmö väl? och har du game shark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Om spelet är beganagt så tycker jag du ska ha pengarna tilbaka,för den som hadde d förr kanske då har mixtrat med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja fick det för 2 år sen tror ja........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 nej ja köpte det på br tror jag!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Okej.....Var det nåt fel när du fick d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 nä jag kunde sajva och allt men när min totodile kom upp i lv:50 så slutade det att spara jag vet inte varför......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja synd att det vart så men undra hur det kunde bli så :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 JAG har undrat det också jag försöker allt för att få det att sajva igen och jag kommer att asså bli överlycklig om det börjar sajva igen jag försöker verkligen allt.............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jippi mitt spel har börjat att spara igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurra hurra hurra hurra jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jippi mitt spel har börjat att spara igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurra hurra hurra hurra jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg