khsl Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Hej jag har två frågor. 1: Kan man fixa egna låtar till Guitar hero Och hur gör man det? 2: vad gör man med usb ingången på Ps2an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 1. Vilket GH? 2. USB uttaget är till för tillbehör som multitap, EyeToy m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 2. Man kan också typ ha USB-Minnen och spara bilder på det. (som t.ex gran turismo 4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Du kan göra egna låtar på World Tour. Tror inte att det går på dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 1. Går inte på guitar hero 1, 2 och 3. 2. Eyetoy, singstar, usb-minnen, multitap.... ja, det finns mycket, samma sak till ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Man kan fixa egna låtar genom att chippa sitt PS2 och sen spela en bränd modifierad GH/GH2/GH3* skiva. *Tror man kan det på Guitar Hero 3, inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Man kan fixa egna låtar genom att chippa sitt PS2 och sen spela en bränd modifierad GH/GH2/GH3* skiva. *Tror man kan det på Guitar Hero 3, inte säker. Ovanstående går på tvåan och trean vet jag men det går antagligen på allihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Man kan fixa egna låtar genom att chippa sitt PS2 och sen spela en bränd modifierad GH/GH2/GH3* skiva. *Tror man kan det på Guitar Hero 3, inte säker. Ovanstående går på tvåan och trean vet jag men det går antagligen på allihop. Det går på GH och GH2 och tror GH:RT80, tror inte det går på World Tour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 på world tour kan man ju göra custom songs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Man ska kunna lägga in egna låtar på gh2 tror ja, vet dock inte hur man gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Hej jag har två frågor. 1: Kan man fixa egna låtar till Guitar hero Och hur gör man det? 2: vad gör man med usb ingången på Ps2an? 1. Det går iaf på World Tour.2. Med Guitar Hero så behöver man ingen USB-ingång. Eller kanske mikrofonen. Den är iaf belägen på baksidan eller under cd-läsaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiril1 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 man kan köpa låtar och chippa sitt guitar hero (1,2,3 rt80 artosmith WT mm) men då måste man ha en dator och man måste ha windows vista också men jag vet inte hur man gör .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg