Hoppa till innehåll

Little Big Planet !


NooBeD
 Dela

Rekommendera inlägg

Varför och bara varför går du inte bara in på en hemsida som skriver recensioner eller reviews..

Du kan t.ex. gå in på youtube söka på "Little Big Planet Review" och du får all information du behöver..

Eller går du in på en hemsida som t.ex. FZ som ger recensioner.. köp spel tidningar kanske de är väl bra information där.

 

Men aja..

Spelet är kul om man är fantasifull och gillar att göra sin egna levla.

Spelet går ut på att göra sina egna levlar och spela andras online.

Själva iden med Little Big Planet var att vara möjlig att bygga sina egna levlar och utnyttja spelets engine och teknologi. Utvecklarna har försökt göra de så lätt som möjligt för "casuel players". Kan säga att jag har sätt många unika levlar.

Grafiken är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

levlarna varierar ju mycket. om man kör flera och tävlar om vem som lyckas skrapa ihop flest poäng eller komma först i mål, då händer det att man faller och dör och får köra om banan, när man försöker kötta sig igenom banan så snabbt som möjligt och få tag på så många saker som möjligt. bästa spelet till PS3 tillsammans med GTA IV och Uncharted, kan nog t.o.m vara ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

också tänkt köpade...verkar tråkigt att springa på en rak linje?

Det där är ingen fråga.

 

Utifall vad jag har spelat (vilket är betan) så är det kul. Det är inte bara att man springer på en rak linje och hoppar då och då. Man måste tänka lite hur man ska ta sig fram och lite så. Sen testade jag bara på betan lite snabbt, provade aldrig map editor och att spela fler (hade bara en kontroll då).

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...