Jag tror det våldsammaste spelet är Resident Evil 4 för där skjuter man ju på folk.
Våldsamaste Spelet?
↗ till inläggetSkjuter på folk? Det gör man ju i nästan alla spel ju.Jag tror det våldsammaste spelet är Resident Evil 4 för där skjuter man ju på folk.
Postal 2 ;)
Definera ordet "våldsamt".
Hmmm, vart kan man få tag på demot? (POSTAL 2)
↗ till inläggetVafan ska du spela det för? Typ det sämsta spelet vår jord någonsin skådat.Hmmm, vart kan man få tag på demot? (POSTAL 2)
↗ till inläggethttp://letmegooglethatforyou.com/?q=Postal...e+the+pain+demoHmmm, vart kan man få tag på demot? (POSTAL 2)
Spawn: Armageddon
Postal
↗ till inläggethar inte heller spelat eller hört talas om postral, men ja undrar om de e blodigare än happy tree friends false alarm spelet =/Har inte spelat Postal, men jag vet att det ska vara extremt blodigt etc.
Manhunt då? Har inte spelat Postal.
Painkiller... Det ända man gör är att springa runt o döda zombies och annat skit med massa olika vapen som hagelbössa, eldkastare, Stakegun och en fläkt med knivblad på, och när man dödar så flyger det man dödar i småbitar.
Alla vapen :
Skulle nog tro att spelet "Silent Hill: Origins" är det våldsammaste spelet i världen. Enligt mig.
Far Cry är väl också våldsamt?
Gears of War 2
↗ till inläggetSkulle nog tro att spelet "Silent Hill: Origins" är det våldsammaste spelet i världen. Enligt mig.
Far Cry är väl också våldsamt?
lol