prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Kan nån säga vilken e bäst? :)Kasperksy/Nod32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Kan nån säga vilken e bäst? :)Kasperksy/Nod32 oK, MEN VILKEN ÄR BÄTTRE EN AV DOM TVÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Kan nån säga vilken e bäst? :) Kasperksy/Nod32 oK, MEN VILKEN ÄR BÄTTRE EN AV DOM TVÅ? Lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej jag undrar om Norton är ett dåligt virus program? Svara inte bara ja eller nej utan Motivera svaret så jag fattar vad ni menar. Inte virus, ANTIvirus. haha :] han vill göra vrius. Nej, det vill jag inte! Jag sa bara att Norton är ett antivirusprogram och inte virusprogram. Jag tror att han skämtade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pbrand84 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Som alla verkar vara överens om i den här tråden så gör norton helt enkelt att datorn segar ihop, surfa på nätet eller spela spel är för vissa nästintill omöjligt, skippa norton ladda ner gratis demo för nod32 på www.esetnod32.se tar knappt upp några resurser och är "lättanvänt" för dom som behöver det;) lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 (redigerat) Som alla verkar vara överens om i den här tråden så gör norton helt enkelt att datorn segar ihop, surfa på nätet eller spela spel är för vissa nästintill omöjligt, skippa norton ladda ner gratis demo för nod32 på www.esetnod32.se tar knappt upp några resurser och är "lättanvänt" för dom som behöver det;) lycka till! Norton 2008 segar inte ner datorn, är lättanvänt och söker, hittar virus väldigt snabbt. (Dock är min dator ny så den klarar det mesta) Norton 2008 funkar jätte bra även om man har en gammal dator. Det som segar ner datorn är väll isåfall gamla versioner av Norton och t.ex. spyware doctor. xD ^^ Norton är ett välldigt segt antivirus pogram.vi har det på en annan dator, sen när den ska göra sin dagliga genomsökning eller ngt så går det kanppt att spela spel på datorn för det segar ner allt! nej har hellre F-secure som jag har på denhär datorn. det funkar bra, har bara fått en trojan en gång sen jag skaffa F-secure. Det är somsagt gamla versionen. F-secure hittar inte lika mycket som Norton. Frågan är vad man väljer? En snabb dator när man spelar (Som leder till en seg dator med virus) eller en dator utan virus? Redigerat 23 Januari 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pbrand84 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Har hört av andra att Norton 2008 inte är så himla mycket mer resurssnålt än innan, bättre men inte så bra som andra. Jag kan dock inte säga något konkret då jag inte prövat det, kan bara säga att nod32's motor bara använder 30-38 mb+ att det är det enda antivirus programmet inte fått nått falsklarm på AV-comparatives tester samt har inte missat ett enda IN-THE-WILD virus som virus bulletin har testat sen 2002.... Av personlig erfarenhet så märker jag också att nod32 inte stoppar massa sidor som är säkra och vet vilka som är det, med andra ord så gör det sitt jobb utan att märkas. Som ni märker så är jag helt såld på nod;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cortioz Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Okej. Offtopic * 89% av alla gratis AntiVirus program är rent av värdelösa. Det är ren fakta. Norton är ett ganska segt AntiVirus som oftast segar ner datorn men därimot blockar den nästan allt. Och när jag säger allt menar jag allt förutom saker som den känner till och nödvändiga uppgraderingar för själva datorn. Jag använder Avast AntiVirus program som jag personligen tycker är otroligt bra. Jag säger inte att det är bra bara för att jag har den. Jag valde Avast utav en andledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 NOD32, Upptäcker allt vad jag vet :) Använd Eset smart security, (Eset firewall + anti virus) Ad-Aware PRO 2009 Ad-Watch funkar fint fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Nod32 och Kaspersky är dom bästa anti-virus programen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Vissa som inte säger att det inte drar så mycket är helt skit snack! Köpte en laptop. Den var det Norton på och den tog ca 5-6 minuter att starta asså från att den var av tills alla fönster hade kommit upp... Men jag tog bort det och installerade Nod32. Nu tar det ca 3 minuter att starta. Och jag tycker även att Avg är rätt bra. Jag tycker det hittar ganska mycket virus men Avg kan sega ner skiten lite :gitarr: Men helt klart! Nod32 är inte sämst!!! Det är bäst!!! ;) Har tänkt göra detta på skolans datorer :lol: http://www.pcsline.dk/files/anti-virus.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.