Hoppa till innehåll

Http://flashgame.se.nu


KuroKaktus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Jag vet att det är felstavat. Och jag vet det där med flash spelen där du drar musen.

Aja du har ju några år på dig att bli bättre.. bra för en 12 åring iallafall ^^

 

Spelen var bra för en 12 åring, men stavningen var HEMSK för en 12 åring..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha man kan ju fuska på typ alla spel :D

 

Speciellt dem när man ska dra musen i en bana :D

 

Du kan ju f*n inte ens stava till uppdatera eller smileys

Du kan ju inte heller stava till det. Det stavas "smilies".

 

Jag måste hålla med de andra. Du har usel engelska, både stavning och grammatik. Antingen börjar du vara koncentrerad på engelska lektionerna eller så gör du helt enkelt inte engelska spel. Jag tror det är lättast så.

 

Jag måste faktiskt säga att jag tror inte du har scriptat dem spelen helt själv. Jag är ganska säker på att du har kopierat och klistrat in koden från någon tutorial sida du har hittat och sedan gjort "banorna" eller vad man nu ska kalla dem, själv. Sedan har du kallat dem för dina egna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du blandar engelska och svenska med en blandning av grammatik fel samt stavningsfel. Spelen är ganska underhållande, men tre av dem är ju likadana? (Förutom färger, banorna) annars är det väl okej, men seriöst be din mamma om att rätta till din text och när det gäller "mus" spelen borde du ändra att man styr en boll, kvadrat eller liknade, fast det bestämmer du själv ;)

Redigerat av DenSmarte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...