avatar22 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 vet någon var man kan köpa internet till ps2?? nära södertelje. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 vet någon var man kan köpa internet till ps2?? nära södertelje. Det går väl att kolla nån spelbutik nära Södertälje om dom kan ge dig lite svar och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 För det första, har du Ps2 slim eller det tjocka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 öö PS2 är playstaision 2 så du vet det är det vi snackar om! du menar psp och jag har ett psp också! ett Lite inte slim och inte vanliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Det finns två versioner av Ps2. Det gamla (tjocka) och det nya (smala). Vilket är det du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 oj du menar så... jag fick min syrras gamla tjocka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Du måste du först köpa en nätverksadapter. Bak på ditt Ps2 finns det en lucka du kan öppna, den har dock en skruv i sig du behöver skruva upp först. Sen sätter du in nätverksadaptern där och skruvar fast den. Du tar nu och kopplar in den medföljande ethernet-kabeln (den är bara 4m lång så jag rekommenderar att du köper en längre) Sedan tar du och sätter på ditt Ps2 och stoppar in "installationsskivan" du fick med nätverksadaptern. Nu skriver du in lite namn, serienummer från ditt Ps2 och liknande. Efter du gjort allt är det bara att sätta igång en Ps2 spel som stödjer onlinespel och börja spela. Dock kan nätverksadaptern vara riktigt svår att få tag på då den nästan inte säljs längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 ok tack men 4m är mycket inte bara!! sedan frågade jag om var man köper denna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) 4m är inte mycket. Tänk på att ena änden ska in i din router och andra in i ditt Ps2. Ingen aning om vart man fortfarande kan köpa en. Redigerat 19 December 2008 av Sidney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 AHAAAAA vad jobbigt jag har ingen router! men jag skulle vilja ha en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Du kan ju koppla direkt in i modemet, men då kan du inte ha internet till din dator samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 ok vf kan man inte bara kopla in modemet med USB kabel som man får med till modemet så att man kan kopla in den i datorn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg