kickasses Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej ! Ja har haft en sak som har snurrat i min skalle ett tag nu och tror att ni kan hjälpa mig att se hur det eg är ? Jag hade praktik vecka 42 och då hade jag samtidigt som en kille... Han var trevlig o så men han hade tjej då . Några veckor efter praon började vi ha kontakt igen , ganska myckett hela tiden ... Han brukade oftast snacka om sin tjej o så sökte han oftast uppmärksamhet också.. tex så sa han alltid : jag är ful , alla hatar mig osv , det känns som om han sa det för att ja skulle säga att han inte var det . Aja han skriver hela tiden hjärtan o pussar o så skriver han kyss ibland också ? Men han har sagt att vi är bästa vänner, men man skriver inte kyss o sånt till kompisar eller ? Igår frågade jag honom om han ville hänga med på stan då sa han ja tror inte ja kan :( , så ja ba okej .. kl 3 inatt smsa han mig : ja vill följa med dig på stan imorgon , ja vill se dig glad :D <3 . Ja blev lite överraskad då. Idag fick ja reda på att en tjej har frågat han om han var på g med mig han sa : nej . Ändå sågs vi idag o vi var nog lite nervösa båda två :P . Vi var med varann i typ 2h o sen kramades vi o ja åkte hem sen smsa ja han : tack för sällskapet idag :) <3 Han svarade : varsågod o detsamma :D <3 Jag förstår inte ... Asså han åkte 3 mil för att träffa mig o vara med mig , det känns lite tokigt att han inte ens backade off sen när de frågade honom om vi var på g , ja trodde seriöst att han skulle säga ; ja kan inte ses , men men så vart det ej . Så vad tror ni ? Jätte tacksam för eran åsikt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Vad känner du för honom? Om du gillar honom borde du berätta hur det är och fråga vad han tycker, annars kan ni förhoppningsvis vara kompisar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.