Hoppa till innehåll

Kompisar Eller Mer ?


Rekommendera inlägg

Hej ! Ja har haft en sak som har snurrat i min skalle ett tag nu och tror att ni kan hjälpa mig att se hur det eg är ?

Jag hade praktik vecka 42 och då hade jag samtidigt som en kille... Han var trevlig o så men han hade tjej då . Några veckor efter praon började vi ha kontakt igen , ganska myckett hela tiden ... Han brukade oftast snacka om sin tjej o så sökte han oftast uppmärksamhet också.. tex så sa han alltid : jag är ful , alla hatar mig osv , det känns som om han sa det för att ja skulle säga att han inte var det .

 

Aja han skriver hela tiden hjärtan o pussar o så skriver han kyss ibland också ? Men han har sagt att vi är bästa vänner, men man skriver inte kyss o sånt till kompisar eller ?

 

Igår frågade jag honom om han ville hänga med på stan då sa han ja tror inte ja kan :( , så ja ba okej .. kl 3 inatt smsa han mig : ja vill följa med dig på stan imorgon , ja vill se dig glad :D <3 .

Ja blev lite överraskad då.

 

Idag fick ja reda på att en tjej har frågat han om han var på g med mig han sa : nej .

Ändå sågs vi idag o vi var nog lite nervösa båda två :P . Vi var med varann i typ 2h o sen kramades vi o ja åkte hem sen smsa ja han : tack för sällskapet idag :) <3 Han svarade : varsågod o detsamma :D <3

 

Jag förstår inte ... Asså han åkte 3 mil för att träffa mig o vara med mig , det känns lite tokigt att han inte ens backade off sen när de frågade honom om vi var på g , ja trodde seriöst att han skulle säga ; ja kan inte ses , men men så vart det ej .

 

Så vad tror ni ? Jätte tacksam för eran åsikt !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...