GangsterTwist Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Hur läskigt menar ni då ge exempel på ett spel som är lika som det för jag har kört l4d, dead rising och GOW och de var inte läskiga. Men om jag ska köpa fallout vilken konsol ska jag köpa det till ps3, xbox 360 eller pc för jag har alla tre. Och kan någon snäll moderator fixa namnet på ämnet så ordet eller har två L och inte tre. Du kommer inte tycka Fallout 3 är läskigt om du spelat de andra spelen (l4d, gow ect..)Jag anser att PC är självklart bäst med tanke på alla patchar m.m. som släpps (mods m.m.), men då såklart ska du ha en bra dator som pallar spelet. Annars skulle jag nog valt Xbox 360 därför att de ska tydligen se bättre ut, bättre lång syn på mapen och såntdär, tillräckligt lite så du inte märker av de dock. Till vissa andra som ger elaka svar, nämner inga namn ;) Tycker ja de är lite dåligt därför att han kommer till forum för hjälp, inte för att få ironsika svar m.m. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Sen så menar du om du ska köpa Singstar eller Lips. Eftersom Singstar har haft ett antal spel ute och fått mer tid att förbättra spelet är Singstar det bästa alternativet.Lips finns bara till 360 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.