3rik Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Var laddar man ner WOW Burning Crusade? Hur gör jag? Jag har aldrig installerat det på datorn förut, så jag skulle vilja ha lite hjälp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sobbo90 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Var laddar man ner WOW Burning Crusade? Hur gör jag? Jag har aldrig installerat det på datorn förut, så jag skulle vilja ha lite hjälp :Pja du kan ladda hem ett helt paket med allt vanliga wow bc och Wotlk på wow europes hemsida och innan måste du ha ett account så du uppdaterar det till ett wotlk länk: http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/ sen scrollar du ner till Download the Game Installer och väljer villket språk du vill ha och om du nu har mac elr pc :bah: :P skriv vad du tycker och om du får nått problem skriv till mig Redigerat 19 December 2008 av sobbo90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Var laddar man ner WOW Burning Crusade? Hur gör jag? Jag har aldrig installerat det på datorn förut, så jag skulle vilja ha lite hjälp :P blizzrads hemsida, gå till typ account > och dl nåt. hittas lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg