nilorac Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 hejsan! :D En liten fråga.... Går det att fira jul på the sims 2? :huh: Tack för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilorac Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Kanske om du köper The Sims 2 året runt!Det har jag gjort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Köp klappat och klart :) Klappat och klart är helt klart -_- Rekommenderat, Det är säkert s**takul med åretrunt :D Ps. Ställ ut tomtekakor på natten så kanske det händer något... Redigerat 23 December 2008 av Datadanne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag har året runt o jorden runt, nästan alla nya ;) Året runt är det bästa HELT KLART!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessiyoo Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag hade The Sims 2 Julpacket och där kunde man fira jul och tomten kunde komma, eller så kunde man klä ut sig till tomten (kommer inte ihåg så mycket eftersom jag har sålt alla mina TS2 spel)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag hade The Sims 2 Julpacket och där kunde man fira jul och tomten kunde komma, eller så kunde man klä ut sig till tomten (kommer inte ihåg så mycket eftersom jag har sålt alla mina TS2 spel)... Klappat och klart är en expanderad del av julpaketet, innehåller julpaketet +40 Saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilorac Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Köp klappat och klart :) Klappat och klart är helt klart -_- Rekommenderat, Det är säkert s**takul med åretrunt :D Ps. Ställ ut tomtekakor på natten så kanske det händer något... Vilken tid på natten då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Ja bakade tomtekakor mitt på dan och la dom på bordet.Då ramla plötsligt en tomte ner från ingenstans och börja bli vän och skrika HO HO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Köp klappat och klart :) Klappat och klart är helt klart -_- Rekommenderat, Det är säkert s**takul med åretrunt :D Ps. Ställ ut tomtekakor på natten så kanske det händer något... Vilken tid på natten då? :huh: Ingen aning, ställ ut dem på kvällen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Köp klappat och klart :) Klappat och klart är helt klart -_- Rekommenderat, Det är säkert s**takul med åretrunt :D Ps. Ställ ut tomtekakor på natten så kanske det händer något... LOL, Han ställer ju sig och pissar 110 gånger innan han sticker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Köp året runt och klappat och klart/ Julpaket/Julutgåva och dekorera ditt hus. Om du har Året runt kan man ge varandra julklappar! Sedan när vintern börjar ta slut kan du ha nyårspartaj och smälla smällare. Observera! Spelet kan buggas så att tiden stannar när du har nyårspartaj så spara alltid innan du fixar festen. Tänk på att polisen kan komma på natten om du har musik på så ha inte på musik när dina simmar inte dansar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg