Darkdevil Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Tjoflöjt! Nu är det såhär att jag är en snubbe som älskar att lira Team Fortress 2. Men en sak jag inte gillar med spelet är att när folk dör så poppar det bara ut hamburgare och annat skit från deras kroppar. Så nu undrar jag om det är möjligt att ändra så att det blir blod och kroppsdelar som flyger från kropparna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Du har troligen tyska TF2 men det finns nån mod att fixa det på tror jag. Vet inte om det funkar men prova http://www.filefactory.com/file/b2e56b/n/tf_german_rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Njaaa, jag tror inte att jag har ett tyskt TF2. Det är köpt här i Sverige, och det är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Njaaa, jag tror inte att jag har ett tyskt TF2. Det är köpt här i Sverige, och det är på svenska.Skummt... För det är bara tyskar som ska få det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.