Husko Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Kasperksy vs nod32 vilken är bäst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag skulle säga Kaspersky. Det kör helt utan problem, och det tar inte alls mycket processorkraft och det är massor med updates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peterr Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag använder nod32. Funkar alldeles perfekt! Använde kaspersky ett tag förut, men när alla updates skulle installeras så gick "cracket" typ sönder, de gick över till trail.. Men jag tankade kanske nån dålig version.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Måste säga att Nod32 är den som jag personligen gillar bäst. Även av dom jag känner som har använt kaspersky och nod32 så har dom nod32 installerat på deras datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 använder själv nod 32. Funkar perfa för mig. Har inte haft några problem med datorn efter ja installerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.