KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hej. Jo jag hade tänkt skaffa visual basic. Men innan jag gör det vill jag veta om det är programerings språket C++ som man skriver där i? Mycket tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Nej, du kodar i Basic där. I Visual C++ kodar du C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Okej. Men han skaffa Dev-Cpp innan nån svara xD Där kodar man C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Okej. Men han skaffa Dev-Cpp innan nån svara xD Där kodar man C++Varför i hela världen ska han skaffa Dev-C++? Du har väl knappt använt det antar jag...Dev-C++ är ett nedlagt projekt sen många år tillbaka. CodeBlocks är en annan IDE att föredra, eller det bästa för Windowsprogrammering, Visual C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Vaddå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Vadå "Vaddå då?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Nej, du kodar i Basic där. I Visual C++ kodar du C++. Nej man kodar Visual Basic där. http://sv.wikipedia.org/wiki/Visual_Basic_.NET http://sv.wikipedia.org/wiki/Basic http://www.google.se/search?hl=sv&q=c%...3%B6k&meta= - Där hittar du olika C++ IDE(s) Och i dem kodar man C++ Redigerat 22 December 2008 av DenSmarte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Nej, du kodar i Basic där. I Visual C++ kodar du C++. Nej man kodar Visual Basic där. man kodar c++ i visual c++ -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Nej, du kodar i Basic där. I Visual C++ kodar du C++. Nej man kodar Visual Basic där. man kodar c++ i visual c++ -.- Du missförstår mig. Jag kommenterade: Nej, du kodar i Basic där. Redigerat 22 December 2008 av DenSmarte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Nej, du kodar i Basic där. I Visual C++ kodar du C++. Nej man kodar Visual Basic där. man kodar c++ i visual c++ -.- Notera fet text på Visual... Han var lite petig och påpekade att det heter Visual Basic och inte Basic Redigerat 22 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 I visuell basic kodar man basic inte c++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 I visuell basic kodar man basic inte c++ Nödvändig post, redan blivit svarat ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.