Imagine Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag har precis skaffat Adobe Photoshop CS och vet inte hur man ändrar storlek, hur man sparar själva bilden. Kan någon hjälpa mig? ller länka till Någon sida så att jag kan få hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Image->Image size-> Detta är hur man ändra storlek File->Save As..-> Hur man spara bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaiiko Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag har precis skaffat Adobe Photoshop CS och vet inte hur man ändrar storlek, hur man sparar själva bilden. Kan någon hjälpa mig? ller länka till Någon sida så att jag kan få hjälp?jag har kunnat men sen paja datorn och allt försvann och sen hittade jag inte en helt gratis och virus fri adobe photoshop cs så jag kan nt hjälpa xD :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du går in på "Image" sedan på "Image Size" och sedan kommer det fram vilken storlek bilden du tex tagit från Google är, och förminska den till 125x125 pixlar för att ha den i Fuska.se's storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.