IRaeven Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Är det nån på fuska som spelar panfu? jag spelar och jag heter 123487. skriv vad ni heter okså. dom som inte vet vad panfu e klicka på länken:panfu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 eller hur, nu måste man ha guldpaket för att typ göra allt . det var bättre för :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puffad Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 eller hur, nu måste man ha guldpaket för att typ göra allt . det var bättre för :rolleyes:Att du redan har börjat säga 'det var bättre förr' och min lille bror som är 5 år spelar ! Man är en drogad panda och kastar pilar på ballonger en kopia av bloon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 vilken level är du på panfu emanulenberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puffad Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 eller hur, nu måste man ha guldpaket för att typ göra allt . det var bättre för :rolleyes: Att du redan har börjat säga 'det var bättre förr' och min lille bror som är 5 år spelar ! Man är en drogad panda och kastar pilar på ballonger en kopia av bloon ! Nej, det är bara ett av de cirka 10 minispeleni panfu! Förutom det så kan man gå runt på ön, chatta med andra apndor, läsa i tidningen samt skriva lite info om sig själv. Jaja kasta pilar på en pelare så en liten sak kan hoppa upp och skjuta fotbolls straffar sånt kan man spela på typ vilken annan sajt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 om du(puffad) inte gillar panfu, skriv inte här då!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puffad Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Okej Okej Okej! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 är det nån mer som spelar panfu här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 är det nån mer som spelar panfu här?Nej, det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 är det nån mer som spelar panfu här?Nej, det suger. presis, bara dom som har mindrä k*k en ubuntu som anton99 spelar de :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 är det nån mer som spelar panfu här? Nej, det suger. presis, bara dom som har mindrä k*k en ubuntu som anton99 spelar de :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Vad är k*k? Det är en sak som du redan äger. (Förhoppningsvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Som Katt sa: Nej, det suger. Och jag håller med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.