ille Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hej, Jag undrar om nån vet hur jag ska göra. Jag har simpsons hit and run på PC. Jag har kommit till Lisa och innan så gjorde jag ett fusk på Bart (Att jag nuddar en bil exploderas den). Och nu när jag är hos Lisa så är det ett uppdrag med Apu att man ska putta på en bil så den tappar saker och när jag puttar bilen så exploderas den och jag kan inte klara banan. Så jag undrar kan man avaktivera fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Prova med att skriva in fusket igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Är inte denna tråd i fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Är inte denna tråd i fel forum? "Jag har simpsons hit and run på PC." Huvudforum > Dator Så nej. Redigerat 22 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.