Akrin Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 När jag laddar ner downloads till the sims 2 (t.ex frisyrer, hårfärger, kläder) fungerar de inte. Jag öppnar filerna i winRAR och packar upp filerna i downloads mappen i the sims 2 mappen, men när jag öppnar the sims finns de inte. Nån som har någon aning om varför de inte fungerar? Kan de vara filerna det är fel på o i såna fall, har ni några tips på bra downloads-sidor för the sims 2? Jag har alla expantionspaket och alla prylpaket om det har någon betydelse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Försökt samma sak.. Jag försökte downloada en husbil (TRUE) fats jag fick den i en dag, sen blev det ett error.. Fett kul det var med H-Bilen, man bodde i den ;) /senshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 När jag laddar ner downloads till the sims 2 (t.ex frisyrer, hårfärger, kläder) fungerar de inte. Jag öppnar filerna i winRAR och packar upp filerna i downloads mappen i the sims 2 mappen, men när jag öppnar the sims finns de inte. Nån som har någon aning om varför de inte fungerar? Kan de vara filerna det är fel på o i såna fall, har ni några tips på bra downloads-sidor för the sims 2? Jag har alla expantionspaket och alla prylpaket om det har någon betydelse :) http://www.modthesims2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cherri Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Vet nån av er hur man laddar ner med vista? När jag hade windows gick det galant, allt funkade och man kunde trycka "extract here" och ikonerna var böcker, men nu när jag laddar ner på min nya dator så blir det inte böckikoner och man kan inte högerklicka på "extract here", nu blir det nåt helt annat konstigt! Jag får panik uhu. Jag vet inte vad som är fel, behöver jag nåt program eller vadå? Hjäääälp! :( PS. Jag laddar ner från www.modthesims2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larsssonn Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 hej så var det för en som jag känner men hon var tvunngen att köpa ett nytt sims 2 spel ett Expansionspaket hon köpte livet i lägenhetsliv men jag vet inte om det är så för dej också men det kan vara en andledning varför det inte funkar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Vet nån av er hur man laddar ner med vista? När jag hade windows gick det galant, allt funkade och man kunde trycka "extract here" och ikonerna var böcker, men nu när jag laddar ner på min nya dator så blir det inte böckikoner och man kan inte högerklicka på "extract here", nu blir det nåt helt annat konstigt! Jag får panik uhu. Jag vet inte vad som är fel, behöver jag nåt program eller vadå? Hjäääälp! :( PS. Jag laddar ner från www.modthesims2.com har du t.ex. bit torent så att din nya dator kan ta emot filerna från internet ps. det finns många olika program för att ta emot filer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Furia Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Vet nån av er hur man laddar ner med vista? När jag hade windows gick det galant, allt funkade och man kunde trycka "extract here" och ikonerna var böcker, men nu när jag laddar ner på min nya dator så blir det inte böckikoner och man kan inte högerklicka på "extract here", nu blir det nåt helt annat konstigt! Jag får panik uhu. Jag vet inte vad som är fel, behöver jag nåt program eller vadå? Hjäääälp! :( PS. Jag laddar ner från www.modthesims2.com Prova alZIP, jättelätt program som du gör ungefär samma med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg