Trasheye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag tror på tomten jätte mycket=) någon som håller med mig??? :P :P :P :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 lätt, tomten är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag tror också på tomten.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja me! :) :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 asså jag tror på tomten fast jag har ingen bevis på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Bara virrpannor tror på tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag tror tyvärr inte på tomten! Men det kanske fanns en gammal man förr i tiden som var tomten! Man vet aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 är det inte tomten som delar ut jul klappar varför tror ni då inte på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 För att jag har dratt han i skägget och sett att det var pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Om inte tomten äter upp gröten vem gör det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Farsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 men om farsan är allergisk mot gröt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.