fubbis Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Hallå, jag fick pokemon renger S O A(shadows of almina)idag för att jag fyller 11år :lol: . Och då undrar jag: När man har laddat ner de tre updragen som gör så att man får Darkrai, manapy och roilu(stavning) så undrar jag om man kan spela de uppdragen äfter de är tilljängliga att ladda ner? Och jag har hört att Darkrai har en speciel assit/feild move förmåga och om man använder den så förvinner darkarai då? Och isså fall kan man fånga om honom och trada över till D/P/P? Redigerat 21 December 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Ja, du kan spela de efteråt. Nej, Darkrai försvinner inte. Ja, man kan föra över Darkrai till D/P/P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Ok, behöver lite hjälp med spelet:En kille som heter Ollie(killen som försökte smita efter man hade stoppat skogs branden) säger att man typ ska hitta hans vänn men var är han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Han Hon är i Chicole Village, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 behöver hjälp igen. Jag ska försöka hitta "bridge operator"(brygg vakten/operatören) för att öppna bryggan men var är han????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Vet inte riktigt, men han är i Pueltown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Ok, ska försöka hitta honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg