laynus Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Hej jag har problem med den Här sidan. Ser ni vad som är problemet i koden? För bannern vill ej visa sig:S Redigerat 21 December 2008 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 För mig vissas hela sidan ? Det står Coczo med stora röda bokstäver som under står det "Hem, Fourm, Fourm ( varför två gånger ? ), om oss, spel. Vet ej vad problemet är ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag gjorde det två gånger men det här är bara beta av det.... Hur gör jag så jag får en växande text ruta i mitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Dunno... Vad är du bra på ? html och sånt skit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Html och lite css Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Gör en div med en width (only) :) Dvs. Utan height. För att sedan gör divven i mitten skriver du; margin-left: auto; margin-right: auto; Redigerat 24 December 2008 av DenSmarte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.