Megaman67 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Hej, jag försöker att få biggoron sword, men jag klarar inte steg 3. Då ska jag ge potiongumman en svamp innan tiden tar slut. Men när jag försöker ge gumman svampen så står det bara ''it look's like this item do'esnt work here''. Vad är det för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Du kan ju omöjligen ge henne "fel" svamp eftersom det finns ju bara en i spelet typ. Det kanske är en bugg eller så tar tiden ut...verkar mystiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Bara så du vet spelar jag Ocarina of time På Collector's Edition. Det kan vara att jag har för mycket svärd (jag har kokiri Sword, master Sword och giants Knife) det är kanske därför jag inte kan få biggoron sword. Redigerat 23 December 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Ska du inte bara prata med henne istället för att "använda" svampen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Jaha nu fattar jag, du kan inte ha det andra stora svärdet som ser ut som biggorons fast går sönder efter 2-5 slag, men gör sönder det och sen så.....ja, då kan du ju försöka igen när det gått sönder. Och ja, du kanske bara ska prata med henne. Redigerat 24 December 2008 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Det har redan gått sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag hoppas du försöker ge den till rätt gumma. Den rätta finns i Kakariko Village. Jag vet inte men om du försöker med hon vid Hyliasjön är det inte konstigt. Jag spelar också på Collector's Edition och det har inte varit nåt problem för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag vet det. Men jag går till rätt gumma och jag försöker ge henne svampen, har testat 4 gånger funkar ändå inte. Men finns det några saker som man måste göra innan det här steget funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 16 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Hm. Jag tror jag måste även börja om hela spelet faktiskt, trots att jag har klarat Forest, Fire och Water Temple. Då kanske steget funkar. Felet kanske var att jag råkade köpa Giants Knife. Jag hittar inte heller Sanningens öga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Om du redan har köpt Giant's Knife blir det bara utbyt till Biggorron's Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Om du redan har köpt Giant's Knife blir det bara utbyt till Biggorron's Sword. Det beror på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 beror på vad? på det vanliga byts det ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg