Ruthar Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det spelar ingen roll om du köper giant knife eller inte. Tror jag :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Det var ett skämt T_T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Roligt skämt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Jag har nu fått bigoron sword. Jag tittade på en video på youtube och då såg jag vad vilken gumma man skulle ge svampen. Det var en annan Potion gumma (den första tog jag fel på). Tack för alla svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Roligt skämt...Ja vet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg